Data e postimit: 2023-04-11 21:23:43
Lexime: 546
Fleta e shkrimit .
Lloji: Analize letrare
Tema: Fleta e shkrimit
Autori: Zhak Prever
Shkolla: Thimi tani
Klasa: 6
Qyteti: Berat
E-mail: erlaberta@gamil.com


Dy dhe dy bejne katër, katër dhe katër bejn tetë, tetë dhe teze -gjashtebedhjet .Përshëriteni!-thote mësuesi.-Katër dhe katër bejn tetë , tetë dhe tetë bejn -gjashtebedhjet .Dhe ja zogu i kënges se bukuri si i lirë që kalonë në qiell femija e sheh ,femija e dëgjon ,femija e therret :Shpëtojmë dhe luaj me mua ,zog! Atëhere zogu zbret dhe femija luan ......................etj

Vepra te ngjashme
Autori: Natalia Blackpink · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Pranvera sapo kishte trokitur.Në klase mësuesja e matematikës po shpjegonte mësimin. -Dy dhe dy bëjnë katër, Katër dhe katër bëjnë tetë, Tetë dhe tetë gjashtëmbëdhjetë. Mësuesja po e përsëriste disa herë radhazi sepse fëmijët d...
Autori: Engerilda Ukperaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Femijet
Femijet jane shembelltyra e nje shoqerie. Aksidentalisht femijet po i "vret" dashuria me superficit. Prinderit shqipetare nuk dine te duan femijet. Ata mendojne qe te duash femijen do te thote te jene nje lloj "xhindi" qe ploteson cdo deshire te tyre. Mja...
Autori: Rrepi dhe Jeta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rihanna
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), i njohur mononymously si Rihanna, është një artist Barbadian regjistrim. Lindur në Shën Michael, Barbados, Rihanna u shpërngul në Shtetet e Bashkuar...
Autori: kuti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te mbrojme te drejtat e femije
Femija eshte krijesa me e shtrenjte e cdo prindi .Femija te jep buzeqeshjen te jep gjithcka.femijet kane shume te drejta dhe te drejtat e tyre duhet te zbatohen.mendimi i femijes duhet te mbeshtet gjithmone nga prinderit por dihet ne qoftese mendimi i fe...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosova jonë Flakrojn pes pishtar Gjithve tu ju than Se ne kosoven ton Pes popuj jan Kta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Kkte serbia dje Me luft e ka nxe Prej luftes te rrept Kryengritjes son Shoki im ka lindun Adheu i jon Lexoj këta...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: JASINA · Lloji: Fabul · Tema: FABULA:DERRI DHE KETRI
-KAM KOKE TE MADHE, KAM SHUME TRU ,MBURREJ DERR KOKE DERRI, FLISTE KUTURU. -TETË KAZAN PAÇE MBUSH AI TRURIN TËND, PYETA A KA NË TË NDONJË GRAM MËND?! -TY TË RUAJTT MENDJA UNË JAM PJELLË E QYLIT, PËR MBUROJË KAM TË MAHIN E PYLLIT. ANDEJ MATA...
Autori: ergys · Lloji: Poezi lirike · Tema: Zogu
Zogu lart ne qiell fluturon i lire porsi leter e bukur valevitet ne hapesire.
Autori: SAHIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Kosovo
Kosova jonë Flakrojn pes pishtarë Të gjithëve tu ju thanë Se ne vendin tonë Pes popuj janë Këta pesë pishtar Nga ni zjarr i ke Këte popull dje Me luftë e kam nxe Prej luftes të rrebët Kryengritjes sonë Shoki im ka lin...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi personale · Tema: personale
Zogu - Feniks" Erdh pranvera Me gjelbërim Këndon zogu Pa pushim Ciu,ciu Në degë këndon Të zgjon nga gjumi Bilbil këngëtari Zgjohu,zgjohu Thotë zogu im Me zë të hollë Me zë trim . . .
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Anita Miri Shala · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peisazhi
Duket sikur gjithçka Digjet nga flakët e mëdha. Pallatet shumëkatëshe, Godinat e vjetra. Hijet e pyjeve te lashta, Shpirtrat e Inkasve enden në monopate, Hapat e tyre hallakaten nëpër baltëra, Erërat e shekujve lëpijnë trupat e zhveshu...
Autori: Klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijet
Femija,qenia me e pafajshme ne bote,e cila na fal dashurine dhe lumturine me te madhe.Dhe me te vertete meritojne me te miren,meritojne gjithe boten.Buzeqeshja e embel e tyre shuan vuajtjen me te madhe.Loti i tyre duket si nje dhimbje pa mbarim.Shpirti i ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
8 Marësi Vjen 8 marësi me gëzim Një buqetë lule për nënën time Aroma e luleve është plot magji Gjë e shtrenjtë për mua Nënë je ti ....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com